Whiplash behandeling Amsterdam

Whiplash behandeling bij YorBody Fysiotherapie Amsterdam
Dagelijks behandelen wij bij bij Yorbody Fysiotherapie Amsterdam meer dan 50 patiƫnten waaronder ook patienten met whiplashklachten. Vaak nav een auto-ongeluk of een ander trauma heb je nekpijn en nekklachten. Je hebt pijn bij draaien met je hoofd, fietsen, autorijden, lang zitten tijdens het werk is vermoeiend, je hebt het gevoel dat je je hoofd moet dragen en laat staan dat je kan sporten!

Hoe behandelt de fysiotherapeut van Yorbody Fysiotherapie Amsterdam jouw whiplash?

• Herstellen van de bewegelijkheid van de wervels;
  • Manuele therapie;
  • Trainen van de coƶrdinatie en kracht van nek- en bovenrugspieren;
  • Rekken van spier en bindweefsel;
  • Advies en begeleiding met betrekking tot werk en sport;
  • Indicatie over de duur van uw klacht;
  • Houdingsadvies.

Wat is een whiplash nou eigenlijk?
Een whiplash ontstaat vaak na een auto-ongeluk of een ander trauma. In veel gevallen bevindt de pijn zich in de nek en in sommige gevallen straalt deze uit naar de schedel, schouder of bovenrug. Ook kan het zijn dat je nekpijn en nekklachten gepaard gaan met tintelingen, doof gevoel of krachtsverlies in de armen.

Wil je meer informatie?

Wij helpen je graag bij je herstel! Wil je meer informatie over onze werkwijze of het eerste consult? Klik dan hier.

Wil je meer informatie?