Behandeling hoofdpijn in Amsterdam

Spanningshoofdpijn behandeling bij YorBody Fysiotherapie Amsterdam
Dagelijks behandelen wij bij Yorbody Fysiotherapie meer dan 50 patiƫnten waaronder ook patienten met Spanningshoofdpijn, ook in Amsterdam. Je hebt een diepe doffe hoofdpijn aan beide kanten van je hoofd, een bandgevoel om het hoofd, soms pijn bij draaien met je hoofd, fietsen, autorijden, lang zitten tijdens het werk geven ook hoofdpijn.

Hoe behandelt de fysiotherapeut van Yorbody Fysiotherapie Amsterdam jouw nekpijn en nekklachten?

• Herstellen van de bewegelijkheid van de wervels;
  • Manuele therapie;
  • Trainen van de coƶrdinatie en kracht van nek- en bovenrugspieren;
  • Rekken van spier en bindweefsel;
  • Advies en begeleiding met betrekking tot werk en sport;
  • Indicatie over de duur van uw klacht;
  • Houdingsadvies.

Wat is spanningshoofdpijn nou eigenlijk?
In veel gevallen bevindt de pijn zich aan beide zijden van het hoofd en geeft het een diepe en doffe pijn. De pijn kan zich zo nu en dan ook uiten in de nek en in sommige gevallen straalt deze uit naar de schouders. Ook kan het zijn dat uw spanningshoofdpijn gepaard gaat met nekpijn en nekklachten. Van spanningshoofdpijn weten we dat het gepaard kan gaan met gespannen spieren in de nek en de schouders, stress, blokkades in de wervelkolom en een afgenomen conditie van de spieren in de nek die het hoofd moeten dragen en op zijn plek moeten houden gedurende de dag.

Wil je meer informatie?

Wij helpen je graag bij je herstel! Wil je meer informatie over onze werkwijze of het eerste consult? Klik dan hier.

Wil je meer informatie?